jueves, 18 de marzo de 2010

EL DISSABTE CALÇOTS!


Hem comprat una barbacoa. Molt xula, o al menys això pensem nosaltres. Una barbacoa per la nova terrassa i sobretot una barbacoa per fer-la servir. Ara es època de calçots i el meu company i jo hem decidit fer una calçotada... per nosaltres dos. Es increible que quan realment estas be amb la teva parella no necessites companyia per fer coses com aquesta. No es que no pensem convidar a ningú a gaudir de la nostra barbacoa, no, que si que ens fa molta il.lusió compartir aquests moments. Es simplement que es el "desvirgament" de la nostra barbacoa i ho farem els dos junts, segurament rient molt com sempre fem, amb els dos petits pel mig preguntant tot i acompanyats d'un bon vi negre.

El millor de fer alguna cosa especial programada son els preparatius. En aquest cas, comprar la carn que t'agradi, la llenya o carbó, els pitets, mirar cada dia el home del temps a veure si plourà de nou o aguantarà aquest sol que estem gaudint aquests dies, i anar a buscar els calçots.

No tenim ni idea si sortiran bons o no. Serà una prova pilot! però ho farem amb moltes ganes. Jo ja ho tinc tot per fer la salsa. Tinc el llistó altissim perquè la meva sogra "la borda". Però cuinar no se'm dona malament... i que més dona!

Les calçotades son divertides. Marranotes per tot el que embruten i els "sorolls"de després, però molt divertides... i si es fan amb carinyo, com es el cas, molt millor.


Bones calçotades per tothom. Aprofiteu que queden quatre calçots!...que digui quatre dies... ;-)

No hay comentarios:

SE ACABÓ!

Quieres más? pues hala! busca entraditas a la derecha...