jueves, 7 de mayo de 2009

FELICITATS BARÇA!


Felicitats, per la feina ben feta, per la constància, per creure en la feina en equip, per no deixar-te enlluernar per la victòria del dissabte sobre el Madrid, per apostar per guanyar fins a l'últim minut (mai millor dit!) i sobretot per despertar aquest sentiment d'orgull de pertenença a un club, a un gaudir del bon futbol, a riure i abraçar-te amb el veí del veí que no coneixes de res, però que comparteix aquesta alegria amb tu, per fer que els petits (i els més grans també) creguin que es Carnaval i vagin pel carrer de Messi o Iniesta o Etoo.....

A mi el futbol m'agrada, però no massa... el que m'agrada es veure al meu xicot rient, content, saltant com un nen, enganxat als auriculars de la ràdio mentres intenta dissimular fent veure que m'escolta quan l'explico el meu dia.... es divertit, es com un nen: com un nen del Barça, això si.....

3 comentarios:

Marta dijo...

Visca Barça!!! Ayer fue impresionante! nos pusimos como locos todos lo que estábamos en el bar donde fuimos a ver el partido. Esos momentos no tienen precio!

ROCK N´ROLL OUTLAW dijo...

Yeah! Fue genial en el bareto. Es verdad, ahora mismo el Barça es una buena lección para todos, sobre todo para los más pequeños. No solo es el talento, sino el trabajo y la humildad. Y ante todo: creer en uno mismo y en lo que uno defiende.

kira permanyer dijo...

Me gustaría haberos visto en el bareto.... nosotros, cada uno con un auricular del movil, mirando hacia el bar de enfrente (dime tu porqué si sólo veíamos a la gente...) con los nervios a flor de piel.....

SE ACABÓ!

Quieres más? pues hala! busca entraditas a la derecha...