jueves, 10 de mayo de 2018

LA MEDICINA DEL AMOR

Amar cura. O al menos ayuda a mejorar. No es evidentemente un medicamento a corto plazo, ni reconstituyente de tejidos, ni inhibidor de infecciones bacterianas... pero cura. Cura mucho. Y no sólo cura al que lo recibe, cura y mucho al que lo da. Sin condiciones, sin esperar retorno, sin creer que eres mejor por hacerlo.
Amar cura. Cura del egoismo, de la soberbia, de la prepotencia, de la falta de empatia, del estrés...
Cura de la soledad, de la tristeza, del miedo, sobretodo del miedo, de la inseguridad...

Amar y sentirte amado cura.

Dias de miedo, de dolor, de lucha, de enfermedades feas... pero con amor. Esa es nuestra fórmula, la fórmula. Amor. Amor de muchos y muchas que en tiempos de hoy en dia se reciben por cualquier canal, todos valen, todos bonitos...

Amar cura. Y yo le amo tanto que me siento curada de todo. Momentos duros que tal vez desee pasen pronto, pero ciertamente aprovecho cada minuto para sentirme afortunada. Por tener personas alrededor que me curan, que nos curan... y yo los curo a todos, cada uno de ellos y ellas, porque tengo tanto amor por dar que no me lo acabo... en el fondo creo que el amor es reproductivo, altamente reproductivo. Cuanto más amas, más amor te dan y tienes para dar.

Gracias, las enfermedades feas son eso feas, pero con amor se llevan mejor.

Y no sabeis cómo nos vamos a curar! porque amar cura, y de eso en casa vamos a tope.

4 comentarios:

mIma dijo...

Totalment d'acord amb les teves paraules. Ja sabíem que us estimàvem, ja sabíem que les nostres famílies s’estimaven, però realment aquestes malalties lletges t'ajuden a valorar encara més lo important que és que ens estimem, que ens ho diguem, que ens ho demostrem, que estem allí quan ens necessitem i que estarem sempre allí que faci falta per un de nosaltres. Aquests dies no només ens hem sentit més propers a vosaltres, també ens hem sentit més a prop de les persones que us estimen, perquè ens mirem i ens entenem, sabem que senten els que us estimem i ells saben com ens sentim nosaltres.
L'AMOR CURA en majúscules i com amor no ens en falta, li podem dir a la malaltia lletja que se'n vagi ja que nosaltres som immunes a ella i que ja estem curats I si la malaltia lletja necessita més temps, li continuarem demostrant tot el temps que faci falta, no tenim pressa, som pacients, resistirem i tots junts la vencerem.

kira permanyer dijo...

uf.... m'he emocionat. Gràcies. Moltes revetlles de Sant Joan a Sant Antoni ens queden per viure... us estimem.

mIma dijo...

Si!! La revetlla d'aquest any serà especial! Tinc moltes ganes que estem tots junts, que brindem amb el cava que ens agrada, que tirem petards amb els nens, que riguem, cantem i ballem! Aquest any gaudirem més que mai de cada detall.

Garbí24 dijo...

Que així sigui. De veritat que no agrada fer servir l'amor per aquestes coses però hem de fer servir tot el que tenim per combatre el que ens ve a sobre.
Ànims amor i endavant.

SE ACABÓ!

Quieres más? pues hala! busca entraditas a la derecha...