jueves, 8 de abril de 2010

FELICITATS REINA MEVA


Felicitats! Per arribar a la meva vida. Per ser tan desitjada. Per fer-me riure, plorar, rabiar, enfadar, emocionar, tornar a ser nena... FELICITATS REINA MEVA. Tu m'has ensenyat que ser mare es alguna cosa més que portar un nen de la ma i netejar-li els mocs. Ser mare es perdre el teu egoisme pel camí sense importar-te; ser mare es perdre el YO per nosaltres sense amoinar-te per prerdre'l; ser mare es sentir unes pessigolles a la panxa cada vegada que oloro el teu cos, ensumo la teva ànima pel teu cabell, em perdo dintre dels teus ulls, t'acarono quan ets sents trista, t'arronso quan tens febre, em quedo desperta si tens por, et porto aigua mil vegades rondinant però sabent que te la portaré 1001 vegades si ho necessites. Ser mare es sentir-te estimada, molt estimada, sentir que ets important per algú no pel que fas, si no pel que representes com a persona, com a pilar d'una altra vida. Ser mare es sentir-te orgullosa dels teus triomfs més que si fossin els meus. Ser mare es enrabiar-te si algú es fica amb tu i tornar-te una lleona per defensar-te de qualsevol atac. Ser mare es lo més maco que he viscut en aquesta vida... i mira que hi han coses maques! T'ESTIMO TRESORET, T'ESTIMO ANIMA MEVA.

No hay comentarios:

SE ACABÓ!

Quieres más? pues hala! busca entraditas a la derecha...